And I´m feeling very sick and ill today

En riktig j-a skitdag. Det började med att jag lyckades med konststycket att förväxla råvaror till frukosten - igen. Istället för solrosfrön blev det gröna linser. Ooops. Det tog tio minuter att pilla bort dom.
Hemma en kort sväng på lunchen, hade handlat lite. Öppnade skåpet för att ställa in en påse vetemjöl, varpå en annan förpackning med linser (röda den här gången) välte ut på golvet. Är det mitt fel att vårt kök är designat för jättar, med skåp så höga att en medellång kvinna inte når? Tog väl tio minuter att sopa upp alla...
Sedan satt jag minst en kvart och försökte komma fram till Telia för att personligen framföra att jag är djupt missnöjd med att vi varit utan fungerande telefon i fem dagar. Och eftersom iphone-skärmen släcks ner efter en stund råkade jag trycka bort samtalet av misstag, strax innan det blev min tur. Aaaaaarghh.
Och ja, tydligen har Telia sina toppar mellan tio och elva på förmiddagen och fyra och sex på eftermiddagen. Tydligen är dom medvetna om det också. Så min fråga är: VARFÖR I HELVETE SÄTTER NI INTE MER BEMANNING DOM TIDERNA DÅ?
Lägg därtill en all-day-huvudvärk som inte gett sig trots tre Ipren, ryggont och allmän känsla av krasslighet.
Tur att det finns pepparkakor att trösta sig med.
Godnatt.

Om jag aldrig ser linser igen är det too soon.

Kommentera inlägget här :