I am a poor freezingly cold soul


Tips från vän. Filt med ärmhål.
-Men det skulle väl vara nåt för dig, du som är så frusen?
Jag må vara frusen. Men lite självrespekt har jag fortfarande.
Och självbevarelsedrift. För jag vet nog hur det går. Det börjar lite lätt med mysfiltdress och slutar med att man inte längre bär något annat och blir sittande i soffan, täckt med chipssmulor, utrustad med griptång eftersom man blivit för lat för att resa sig... En ondskefull fälla, det är vad det är. Beware!

Kommentarer :

#1: Hanna

Haha, jag har faktiskt en Snuggie som de så fint kallas. Fick den av en väninna i England som visste att jag ALLTID har filt på mig i soffan (eftersom jag ofta fryser även mitt i sommaren), och tyckte att det vore smidigt. Den är ganska skön, men rätt osmidig att gå omkring i, så jag föredrar nog morgonrock/filt i alla fall...

skriven
#2: Hand in glove

Hanna, du har nog större självdisciplin än jag ;)

skriven

Kommentera inlägget här :