This is England 2012. 2

Blommigast
Titta vad jag fick låna till nyårsfesten med Hawaii-tema. Jag var dåligt förberedd och hade inte packat ner några strandkläder, trots att vi skulle tillbringa årskiftet i England, håhåjaja. Men D´s dotters halvsyster ägde lyckligtvis en blomkrans. Den yngsta halvsystern (som är så liten att hon hunnit glömma av vem D är) började förresten fundera på om jag var A´s mamma eftersom D är A´s pappa. Nej, det är verkligen inte det lättaste att hålla reda på vem som är vem i dessa nya familjekonstellationer.

Suddigast
Så här såg jag ut med blommorna, så här stiliga var jag, D och Josefin på nyårsafton och så här jävla skitdåligt funkar en iPhonekamera i normalt pubdunkel.

Bästast

Att få träffa Josefin igen. Förstås. Det var nästan ett halvår sist. Att fira nyår med henne, se puben där hon jobbar, träffa flera av hennes vänner, inklusive snyggkocken nedan. Allra stoltast bankade nog modershjärtat då vi stalkade henne på hennes andra arbetsplats och fick en obevakad glimt av när hon jobbade, i uniform och allt.
Min lilla flicka har blivit så stor!

Kommentera inlägget här :