Welcome to the House of Fun

Som ni kanske märkt har jag en viss faiblesse för porrsurfing. På Hemnet dårå. Men när jag och D går på promenad ägnar vi oss även åt vad jag kallar House wanking, dvs vi kollar på husen vi går förbi, bestämmer vilka vi vill bo i, dreglar, drömmer och blir allmänt uppfyllda av (husköpar)lust...
Det är speciellt en gata där vi hittar drömhusen som möter våra respektive krav på fin utsikt (mycket viktigt för en engelsman!), rymligt, sekelskiftsmysigt, gamla uppväxta trädgårdar och nära centrum (mycket viktigt för mig!). Dessutom vetter baksidorna ner mot ån och de har egna båtplatser. Stööön.
Inte för att vi har råd med både båt och villa, men drömma kostar ingenting som Gullan Bornemark så vist sjunger.
Skulle gärna fota husen och visa men tror inte att deras ägare skulle uppskatta att se sina hem visas upp i sammanhang med sexuella undertoner så ni får nöja er med bild på ett orelaterat hus som jag snott från nätet.

Kommentera inlägget här :