Diggilo diggilej alla tittar på mej!

Dagens Yay!
För några veckor sedan såg jag en kjol som jag blev förtjust i. Men köpte den inte då, av olika anledningar. Återvände dagen därpå men då var den till min stora besvikelse borta. Idag gick jag dit igen på jakt efter nya jeans. Hittade ett par snygga och gick för att betala.
-Dom där är på rea, sa tjejen i kassan. -Du får två plagg för priset av ett.
Jag som inte ens tittat efter reavaror gick tillbaka för att se om det fanns något jag ville ha. Och där hängde den: Kjolen. Svart med prickar och mycket vidd. Gratis. Me happy now.
 Dagens uppenbarelse. 1
För att stå ut med sommarvärmen köpte vi en aircondition i början av sommaren. Sedan dess har det varit kallt. Nu har jag köpt ett par gummistövlar för första gången i mitt vuxna liv. Och se - idag är första regnfria dagen på evigheter. Märker ni måhända ett mönster här...?
Vad ska jag handla härnäst? Obs, jag är lättmutad.
 Dagens uppenbarelse. 2
Upptäckte först i dag att D, den svurne eurovisionshataren, är anställd av familjen Herrey. Jag kan inte sluta skratta. This made my day.

Kommentera inlägget här :